F.A.Q. / Pomoc

Często zadawane pytania

Próbki możecie zamówić online w dziale Próbki

Szczegóły dotyczące współpracy w ramach indywidualnego projektu opisaliśmy na stronie Projekt indywidualny.

Maksymalny czas realizacji zamówienia to 14 dni od momentu AKCEPTACJI projektu i dostarczenia wszystkich niezbędnych danych (np. prawidłowo przygotowanej listy gości). W praktyce jest on często krótszy.

Pierwszy projekt otrzymacie w ciągu 2-4 dni od momentu złożenia zamówienia.

Nasze druki wysyłamy na terenie Polski przesyłką kurierską DPD lub InPost. Koszt dostawy kurierem DPD do jednego punktu na terenie kraju wynosi 20 zł przy przedpłacie i 24 zł w przypadku płatności za pobraniem oraz 16,99 zł do paczkomatu InPost wyłącznie przy przedpłacie.

Proponujemy 3 możliwości płatnicze:

1. przedpłata podczas składania zamówienia przelewem online (PayU),

2. przedpłata tradycyjnym przelewem bankowym,

3. pobranie, czyli zapłata kurierowi, który dostarcza Waszą paczkę.

Nie pobieramy częściowych zaliczek, chyba, że sobie tego życzycie.

Możliwa jest wysyłka paczki poza granice Polski. W sprawie szczegółów skontaktujcie się mailowo: kontakt@cartolina.com.pl

W zdecydowanej większości wzorów możliwe jest dostosowanie go do Waszych oczekiwań. Możemy zmienić czcionkę, układ, treść i bardzo często kolor. Projekt może zostać uzupełniony o dodatkową grafikę, np. maleńkie infografiki o prezentach, osie czasu czy mapki.

Szczegóły dotyczące cen znajdują się na stronach poszczególnych produktów.

W cenie zaproszenia otrzymujecie poza wymienionymi kartami zaproszenia również białą gładką kopertę, możliwość personalizacji druków (dotyczy wybranych wzorów), zmiany tekstów, grafik i układu.

Tak, składając zamówienie możecie wybrać w Dodatkach do zaproszeń Dodatkową wkładkę w wybranym rozmiarze.

Personalizacja większości zaproszeń jest możliwa i bezpłatna. To czy jest taka możliwość w przypadku wybranego przez Was wzoru jest napisane w opisie produktu. Personalizacja jest rozumiana jako uzupełnienie jednego wiersza treści zaproszenia o zmienne dane (nazwiska gości). Lista gości powinna zostać dostarczona przez klienta w formie gotowej do wklejenia w treści. Jeśli  treść tego wymaga, należy przed przesłaniem listy odmienić nazwiska. Personalizowane mogą być maksymalnie 2 różne treści druków (np. 1. zaproszenie na ślub i wesele 2. zaproszenie na sam ślub).

Jeśli chcecie, aby Wasze zaproszenia zostały spersonalizowane, powinniście wgrać gotową listę gości podczas składania zamówienia, przed włożeniem produktów do koszyka. Jeśli wymaga tego treść zaproszenia, imiona i nazwiska Waszych gości muszą zostać przez Was odmienione, np. zapraszamy Annę Kowalską, a nie zapraszamy Anna Kowalska. Również, jeśli chcecie użyć formuły grzecznościowej Sz.P. powinniście zamieścić ją przy odpowiednich nazwiskach z listy.

Poprawnie przygotowana lista gości może wyglądać np. tak:

rodziców Mirosławę i Bogdana Kowalskich
Sz. P. Małgorzatę Antończyk
Sz. P. Sylwię Antończyk z osobą towarzyszącą
Sz. P. Olivię i Tomasza Nowak z dziećmi

Treść zaproszenia oraz dodatków należy wpisać (wkleić) w odpowiednie pola tekstowe na stronie produktu przed dodaniem go do koszyka.

Aby wgrać pliki z listą powinniście przygotowany wcześniej pliki z formacie *.txt przesłać korzystając odpowiedniej opcji na stronie produktu:

·         Wgraj plik z listą gości (.txt):

Tak, zawsze po uzupełnieniu treści o Państwa tekst wysyłamy mailem projekt do akceptacji. Jeśli chcecie Państwo wprowadzić drobne poprawki, to możemy to wówczas uzgodnić. Dopiero po akceptacji ostatecznego projektu, wysyłamy projekt do druku.

Tak, w przypadku druków niezłoconych. Jeśli potrzebujecie zaproszenia/zawiadomienia z różnym tekstem, ale na tym samym wzorze, możecie zsumować ilość i zamówić je jednorazowo wkładając do koszyka. W komentarzu do zamówienia opiszcie tylko dokładnie, ile druków z którym tekstem zamawiacie, a w pliku z tekstem wyraźnie oddzielcie treści na różne druki. Podzielcie też listę gości.

Druki pokryte złotą/srebrną folią z reguły nie mogą być zróżnicowane, więc najlepiej zadać indywidualne pytanie o taką możliwość.

Tak, zaproszenia mogą być wydrukowane w innym niż polski języku. Wy jednak musicie przygotować dla nas odpowiedni tekst obcojęzyczny do umieszczenia na drukach.

Miejcie na uwadze, że często ogranicza to wybór czcionki, ponieważ nie wszystkie czcionki posiadają typowe dla niektórych języków znaki.

W przypadku niektórych kopert możliwy jest druk. W celu weryfikacji, czy wybrana koperta może być zdobiona, skontaktujcie się z nami. Podsuniemy Wam najlepsze rozwiązanie.

Każda koperta może być również uzupełniona o zadrukowaną wklejkę wewnątrz oraz naklejkę na zewnątrz.

Dodruk zaproszeń jest możliwy od 15 szt. Rekomendujemy jednak dodanie przy pierwszym zamówieniu kilku dodatkowych zaproszeń bez wpisanych nazwisk gości. Unikniecie wówczas zbędnego zamieszania i dodatkowych kosztów wysyłki kolejnej paczki.

Zaproszenia dobrze zamówić ok. 3-6 miesięcy przed uroczystością, aby mieć czas na ich wręczenie lub wysłanie. Goście również powinni być poinformowani odpowiednio wcześnie o planowanej uroczystości, aby mogli się do niej przygotować i potwierdzić swój udział.

Tak, na dole stron produktów znajdziecie wybór ślubnych dodatków z tej samej kolekcji. Jeśli jednak nie znaleźliście tam kolekcji odpowiadającej Waszym zaproszeniom, napiszcie maila: kontakt@cartolina.com.pl